tirsdag 6. mars 2012

Minidokkenes 1. utfordring

Hei, jeg har forresten glemt å si at jeg er Mini Designer for Minidokkene.
Utfordringene er for de som er under 15, 
vi vinner fine ting hver gang og det er rimelige konkurranser ♥
Konkurransene varer fra 1 - 25 hver måned.
Her er en kopi.

Minidokkenes bloggregler

* Alle unge scrappere opp tilogmed 15 år kan delta i våre utfordringer.

* Du kan lage hva du vil, kort, LO eller annen papirkreasjon, bare det følger kravet i oppgaven.
* Du må enten ha egen blogg, eller låne mamma sin. Har du ingen av delene, kan du sende bidraget på mail til oss.

* Bidraget kan ikke være publisert før, men være laget til utfordringen. 

   Dvs, at bidraget må være blogget samme dag som det leveres her, og det skal linkes til bloggen vår.

*  Du kan levere inntil tre bidrag til hver utfordring.

* Det kommer ny utfordring den 1 hver måned.
* Frist for innlevering blir innen midnatt den 25 hver måned .
* En vinner trekkes før neste utfordring kommer.
* Vinneren må ta kontakt innen èn uke fra publisering, om ikke trekkes premien på nytt!
* Vinnere av evt ekstrapremier må ta kontakt innen èn uke etter publisering, om ikke frafaller premien!


Første utfordringen startet 1. Mars ( - 25. Mars ) der laget jeg 
en penne og blyant -holder.
Utfordringen var blomstrende og jeg ble faktisk ganske fornøyd med den.


Ble litt dålige farget i bakgrunen pga 
dårlig fotograf (Meg).

Ble kjempe fornøyd med jenta ♥
Farget forresten med distress.
Distress er en slags SUPER god maling som er enkel 
å få til skygge med.


Jeg har tatt bilder fra to vinkler på blomstene
for jeg hadde satt blomstene i sirkel :-P


Likte dere det?
Hvis du er under 15 så gjerne meld deg på Minidokkene ♥
Her er premien:


Fin hva?♥


1 kommentar:

  1. Dette var flott Tiril , fine farger ...
    Klæm bestemor

    SvarSlett