fredag 9. mars 2012

Card of Winter

Denne gangen har jeg laget et vinter kort.
Jeg har tatt en SUPER fin Tilda denne gangen.
Det ble litt lite pynt, men...


Denne gangen har jeg farget med Distress
og jeg har lagt til glitter i kanten.
Gjerde har jeg fått av tante Brita ♥
Det passer til alt det du lager ♥♥♥♥


Jeg måtte bare ha en sommerfugel
på blomstene :D


Nær bilde av Sommerfugelen


Bare elsker gjerdet.
Takk, tante ♥


Fikk også bruke en av mamma sine
pynte-i-hjørnene-tingene sine.


Dette korte vil jeg gjerne melde meg på:

Just Magnolia - BLUE and WHITE



4 kommentarer:

  1. Nydelig Tiril....likte gjerdet og pynten i hjørnet...kjempefint, også fint du har fargelegget, nydelige farger...
    klem fra bestemor :)

    SvarSlett
  2. So very sweet!! Love your metal embellishments and the colors are fabulous! :) Thanks for playing along with us at the Just Magnolia Challenge Blog! Hope that you will join us every Friday and good luck! Smiles and Hugs - *Vicki* ~ DT member

    SvarSlett
  3. Dear Tiril
    Your card is super sweet and your coloring just gorgeous!
    Thanks indeed for joining our blue & white challenge this week at Just Magnolia!
    Big Hugs,
    Mo

    SvarSlett