søndag 19. februar 2012

ATC

Hei, nå har jeg og Mia laget noen ATC-er.
ATC = Artist Traiding Card.
Mia har også fått en ny blogg Mia Bieber.
Hun har lagt ut et kort til nå.
Og headern hennes hadde jeg lagt ut på bloggen min
alt. Så orginalen ble slettet så nå står det Mini Scrapper'n 
på den :-P

Alle som jeg legger ut nå har jeg selv laget.
Jeg tror Mia selv, legger ut ATC-ene sine.
Jeg lagde 6, men Mia rakk og lage 12!!!!!
Jeg og Mia satt en stund å kranglet om ATC-ene hennes var fine,
men jeg tror jeg vant med at de var NYDELIGE!♥


Farget med Distress.


Dette er det mest Mislykkede korte av dem alle.
Det ene stemple ble ca usynelig og det andre "stemple"
som viste seg og ikke være et stempel,
men et eksempel som så ut som et stempel,
som da gjorde at "srempel- trykket" ble oppned.


Mia hadde det så travelt at
jeg ikke fikk lage ferdig korte med glitter og perler
og tekst- stempeltrykk.


Nydelige bamser♥
Bamsen som koser med sin egen lykke bamse.


Dette ble fint synes jeg.
Jeg var veldig usikker først,
men som du ser gjorde krøllen susen.


Åja, ATC er Bytte kort.
Jeg og Mia har byttet kort og jeg er kjempe fornøyd med det
jeg fikk bytte til meg ♥

1 kommentar:

  1. Så mye flott du lager, dette blir nok ikke siste gang jeg stikker innom:-)
    Hilsen Johannne

    SvarSlett