tirsdag 14. februar 2012

Morsdag kort

Nå er det en stund siden jeg har lagt ut noe,
men det betyr ikke at jeg ikke har laget noen kort.

Jeg har laget et morsdags kort i full hast etter å ha glemt,
selve morsdagen dagen før -.- 
Da mamma kom å vekket meg spratt jeg opp å sprang rett til 
Scrappe- kroken å begynte på korte i hull hast. Jeg brukte 
bare en halv time etter som jeg hadde det travelt, og 
rakk ikke å pynte det til det fineste... "/


Jeg måtte gi mamma noe mer enn korte så jeg lagde en beholder :-P
Der lå jeg det siste jeg hadde igjen av love hearts-en min :-)



Farget med distress


Kjærlighet er som en
SOMMERFUGL
Den flyr dit den vil
og gleder alle den treffer


Her skrev jeg en fin hilsen til mamma, men bilde
ble tatt før jeg skrev ;-)


Takk for meg ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar