onsdag 8. august 2012

Minidokkene

Hei, nå er det veldig lenge siden jeg har blogget.
Jeg hadde ikke stoppet å laget kort,
 men jeg orket ikke å blogge.
Derfor har jeg mange kort som ikke er blogget.
Jeg håper dere vil like dem,
men jeg orker ikke å blogge alle i kveld
så jeg tar å starter å blogge i dag så tror jeg,
jeg lager et par innlegg i morgen.

Faktisk så lager jeg å søskenbarnet mitt et album
som ikke er helt ferdig enda.
Hun bor 9 timer unna, en hun kommer opp til oss i feriene.
 Så jeg tror ikke albumet blir ferdig får høst ferien.

Jeg tenkte å starte med 
Minidokkene.
konkurranse bloggen for de under 15 år.
Der er jeg minidesigner å der har jeg levert inn kort,
men jeg har ikke blogget dem.
Så nå sitter jeg med 3 ubloggede kort fra bare .
Tenkte jeg å blogge i dag.

Først... Juni Utfordringen var "Rufsete"
så dette var det jeg lagde:


I kantene ser du det er litt brunt/svart.
Det er der jeg har rufset til.


Farget med Distress


Elsker å bruke blomster og bjeller som ringer når 
jeg rister på korte.


:D


♥ Lazy Summer Days ♥

Her skal jeg skrive
♥ Gratulerer med dagen Sofie ♥



Juli Utfordringen var... "Bruk et dyr"
Så da lagde jeg et ganske enkelt kort.
Altså dette:


Tilda med koalabjørn


Faget med Distress


Enda flere bjeller :D
♥ Gratulere med dagen Maiken ♥


Å det nyeste oppgaven som holder på helt til 25. August er...
"bruk perler"
Jeg brukte et ganske stort utvalg blomster :P


Liggende


Stående


♥ Gratulerer med dagen Maja ♥


1 kommentar:

  1. Du er såååå utrolig flink Tiril ♥
    Klem fra mamma :)

    SvarSlett